domingo, 13 de abril de 2014

SOBRE MI

Hola, el meu nom és Anna, estic feliçment casada i sóc mare d'una nena i un nen de 6 i 7 anys. 

Sóc joiera i esmaltadora de professió i tinc una botigueta on-line, www.annaserra.cat .
M'apassiona l'artesania i m'encanta fer manualitats com ara aplicacions de patchwork, crochet, feltre, argila polimèrica...
Vaig descobrir l'scrapbooking per casualitat mentre buscava tutorials per la xarxa. Feia temps que mentre navegava buscant diferents tècniques, sempre m'apareixien per allà al mig tutorials d'scrap, i vinga més tutorials d'scrap! Em cridaven molt l'atenció, però em feia cosa mirar-me'ls perquè per mi això ja era tot un món a part i tenia por que m'agradés massa i m'hi enganxés...
Fins que un dia, òbviament hi vaig acabar caient de quatre potes, amb els tutorials de l'Elena de pegapapelotijeras (i qui es podria resistir, amb els tutorials tan bons que fa aquesta noia!).
Total que des de llavors m'apassiona tan l'scrap, que fins i tot hi somio!!!
I com que estic veient que en aquest mundillu scraperu, el més habitual és tenir un blog, he dit...doncs Som-hi!

Em fa molta il·lusió compartir amb vosaltres aquest espai, igual que també em farà molt feliç que entreu a fer-me visites, que us subscriviu per estar al dia de tot el que vagi fent, i que em deixeu el vostres comentaris a la part de baix de les entrades! 

Moltes gràcies per estar aquí, dedicar-me el vostre temps, i llegir-me!
Ptnts!

AnnaSG.
Full d'Scrap


Hola, mi nombre és Anna, estoy felizmente casada y soy madre de una nina y un niño de 6 y 7 años respectivamente.
Soy joyera y esmaltadora de profesión y tengo una tiendecita online, www.annaserra.cat.
Me apasiona l'artesania y me encanta hacer manualidades como por ejemplo hacer aplicacions de patchwork, crochet, fieltro, arcilla polimèrica...
Descubrí el scrapbooking por casualidad, mientras buscava tutoriales por la red. Hacía tiempo que mientras navegava buscando diferentes técnicas, siempre me aparecían por allí en medio tutoriales de scrap, y venga más tutoriales de scrap! Me llamaban mucho la atención, però me hacía cosa mirarmelos porque para mí esto ya era todo un mundo a parte y me daba miedo que me gustase demasiado y me enganchara...
Hasta que un día, obviamente acabé cayendo de cuatro patas, con los tutoriales de Elena de pega papel o tijeras(y quién se podria resistir, con los tutoriales tan Buenos que hace esta chica!).
Total, que desde entonces me apasiona tanto el scrap, que incluso soñando!!!
Y como estoy viendo que en este mundillo escrapero, lo más habitual es tenir un blog, dije...pués vamos allà!

Me hace mucha ilusión comparit con vosotros este espacio, al igual que también me hará muy felíz que entreis a hacerme visitas, que os subscribais para estar al día de todo lo que vaya haciendo, y que me dejeis vuestros comentarios en la parte de abajo de las entradas!

Muchas gracias por estar aquí, dedicarme vuestro tiempo, y leerme!
Bsts!

AnnaSG.
Full d'Scrap

 

7 comentarios:

  1. M'agrada molt el teu blog ,continua aixi

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Laura!
      Cel.lebro que t'agradi, això és un bon senyal! Merci per la visita, i sobretot pel teu comentari, que anima molt! Ptnts! :-)

      Eliminar
  2. M'agrada molt el treu blog. Sobre tot lo del dia del pare... hehehe

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Sr.Berenguer. Celebro que li agradi l'àlbum ;-)

      Eliminar
  3. Molta sort cosineta en aquest projecte!! Endavant!! Petonets :-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies cosineta!!! La veritat és que estic súper il·lusionada amb el "Full d'Scrap", i en reemprendre "El Talleret"!!! Llàstima que el dia no tingui més hores, que em vimdria molt bé! hehehe. Ptnts!!!

      Eliminar
  4. Anna, no sabía a qué te dedicabas... ¿Sabes? Yo tengo una tía esmaltadora... tiene su taller en el barrio judío de Gerona. Qué casualidad!!!!
    Un besico enorme!!!
    Y oye, me alegro que sucumbieras al scrap, porque eres una artista y nos regalas preciosidades!!!!

    ResponderEliminar