domingo, 4 de mayo de 2014

Idea para guardar las almohadillas distress

Ja fa uns dies vaig tenir una idea, i ara que veig que em va bé, la vull compartir amb vosaltres. És per tenir ben posats els blending foams (coixinets de les distress Inks). He vist diferents maneres de fer-ho, com ara enganxar el coixinet amb un belcro a sota de la seva tinta corresponent(però aquest sistema no m'acaba de convèncer per què, a part que ara per ara jo faig servir el mateix coixinet per cada gamma de colors, trobo que després tot queda tacat de tinta...)
Hace unos días tuve una idea, y ahora que veo que me va bién, la quiero compartir con vosotra/os. Es  para tener bién puestas las almohadillas de las tintas Distress. He visto diferentes maneras de hacerlo, como por ejemplo pegar cada almohadilla por detrás de su tinta correspondiente (pero este sistema no me acaba de convencer por que, a parte de que por ahora yo uso la misma almohadilla para cada gama de colores, no me gusta que luego todo queda manchado de tinta...)

Fins ara les tenia ben posadetes dins un petit tàper, però tampoc em va convèncer.
Així que em vaig fabricar un suport amb un plàstic gruixut d'aquests d'enquadernar que tenia per casa. El vaig tallar a mida aprox. DIN.A5 i hi vaig anar posant els coixinets enganxats amb belcro adhesiu. Després per que quedés protegit que no toqués amb res ni taqui, hi vaig enganxar un plàstic transparent que vingués del darrere del plàstic "base" i ho tinc posat dins una carpeta també de plàstic d'aquesta mida. La veritat és que el sistema m'està funcionant força bé!
Hasta ahora las tenia bien puestas dentro de un pequeño táper, pero tampoco me convencia.
Así que me hice un soporte con un plástico grueso de estos de encuadernar que tenia por casa. Lo corté a medida aprox. DIN.A5 y le fuí pegando las almohadillas con belcro adhesivo. Después, para que quedarà protegido  que no toque con nada ni manche, le pegué un plástico transparente desde detrás del plástico "base" y lo tengo puesto dentro de una carpeta también de plástico de ésta medida. La verdad es que este sistema me està funcionando bastante bién!


 


 
 
Què us ha semblat la idea? Ja em direu si us agrada!
Merci per la visita i pel vostre temps! Ptnts!
Qué os ha parecido la idea? Ya me direis si os gusta!
Gracias por la visita y por vuestro tiempo! Bsts!
 
 
 
AnnaSG
Full d'scrap
 
 


 

 

 

11 comentarios:

  1. La idea es genial, cuando tenga más tintas y almohadillas me la apropio :D
    Un beso.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me alegra mucho que te guste la idea Rocío! Toda tuya cuando quieras! :-) Bsts wapísima!

      Eliminar
  2. Genial i segurament la copiare. Moltes gràcies!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me n'alegro que t'hagi agradat la idea Aurora i caaaap problema xk te la copiis!!! Ptnts! :-)

      Eliminar
  3. Genial!!!
    Gràcies per compartir-ho amb nosaltres!!! :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me n'alegro que t'hagi agradat la idea moniquel! Gràcies pel teu comentari :-) Ptnts

      Eliminar
  4. Buena idea! Yo también la tendria que aplicar.. por que tengo las esponjas por detrás de la tinta... y se me manchan todas las tintas joumm!! Besitos!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ahhh, tu eres de las que lo tienen con este sistema que no me gusta naaada!!! jajajaja...pués ya sabes esta alternativa, es la mar de fàcil y ràpida de hacer! :-) Bsts wapísima!

      Eliminar